Uncategorized @hy

ՆԵԽՈՒՐ

Բոլորը գիտեն կանաչ բանջարեղենի և մրգերի օգուտների մասին։Նեխուրը շատ ուտեստների մի մասն է։ Այն շոգեխաշում են, թխում, տապակում, օգտագործում թարմ վիճակում և օգտագործում որպես բուրավետ համեմունք։

ՔԻՄԻԱԿԱՆ ԿԱԶՄԸ


100 գ բույսը պարունակում է 0,9 գ սպիտակուցներ, 0,1 գ ճարպեր և 2,1 գ ածխաջրեր։ Արտադրանքի էներգետիկ արժեքը կազմում է ընդամենը 13 կկալ։

Քիմիական բաղադրությունը ներկայացված է սննդային մանրաթելերով, օրգանական թթուներով, B, A, C, E, PP, K խմբերի վիտամիններով: Բացի այդ, նեխուրը հարուստ է միկրոէլեմենտներով, որոնց թվում գերակշռում է նատրիումը` 200 մգ 100 գ արտադրանքի համար:

ՕԳՏԱԿԱՐ ՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ


1.Նեխուրի օգտագործումը օգնում է վերահսկել խոլեստերինի մակարդակը, այն ունի միզամուղ և խոլերետիկ ազդեցություն, բարենպաստ ազդեցություն ունի նյարդային համակարգի վրա, նորմալացնում է ճնշումը, հագեցնում է մարմինը վիտամիններով և միկրոէլեմենտներով, բարձրացնում է իմունիտետը:

2.Այն ունի բացասական կալորիականություն, այսինքն՝ մարմինը շատ ավելի շատ էներգիա է ծախսում նեխուրում պարունակվող սննդային մանրաթելերը մարսելու վրա, քան բանջարեղենն ինքնին պարունակում է, ուստի սննդակարգում մթերքի ընդգրկումը թույլ է տալիս պահպանել բարակ կազմվածք։

3.Նպաստում է օրգանիզմից ավելորդ հեղուկի հեռացմանը, բարենպաստ է ազդում նյարդային համակարգի վրա՝ կանխելով դեպրեսիվ վիճակի զարգացումը, ազատում է նախադաշտանային ախտանիշները, նորմալացնում է արյան ճնշումը, բարելավում է մաշկի և մազերի վիճակը։

4.Նեխուր օգտագործելու միջոցով զարկերակային ճնշումը նվազում է, արագացվում է միզաթթվի հեռացումն օրգանիզմից, խոլեստերինի մակարդակը նվազում է, կարգավորում է տեստոստերոնի մակարդակը , ինչպես նաև արագացնում է սպիտակուցի կլանման գործընթացը։

5.Պահպանում է օրգանիզմում անհրաժեշտ քանակությամբ վիտամիններ և հանքանյութեր, հանգստացնում է նյարդային համակարգը, օգնում է ազատվել ավելորդ քաշից, բարելավում է զգոնությունը նաև թեթևացնում է գլխացավերը՝ չառաջացնելով կողմնակի բարդություններ՝ ի տարբերություն դեղամիջոցների։

Leave a Reply