Uncategorized @hy

ՀԱՊԱԼԱՍ

Հապալասը ավելի ու ավելի շատ կարելի է գտնել ոչ միայն անտառում, այլև պարտեզի հողամասերում: Հատապտուղը, ինչպես մնացած բոլորը, անգնահատելի օգուտներ է բերում մարմնին: Այն սպառվում է ոչ միայն թարմ: Հապալասի մրգերից պատրաստվում են մրգային խմիչքներ և հյութեր, մուրաբա ինչպես նաև սմուզիեր: Դրա երկարաժամկետ պահպանման համար կա նաև երկու տարբերակ, ինչը թույլ է տալիս պահպանել վիտամինների և օգտակար նյութերի մեծ մասը:Հապալասը փոքր թփեր է, որոնց բարձրությունը կարող է լինել 1,5 մետր: Հատապտուղները միշտ փոքր են ՝ անկախ բազմազանությունից: Դրանք կլոր են, կապույտ երանգով սև, որի համար ստացել են իրենց անունը: Որոշ տեսակներ ունեն հուշատախտակ:

ՔԻՄԻԱԿԱՆ ԿԱԶՄԸ 

1.Վիտամին A. Այն կարևոր է տեսողության օրգանների համար, ակտիվորեն մասնակցում է նյութափոխանակության գործընթացներին, ակտիվացնում է լեյկոցիտների սինթեզը: Վիտամին A- ն արժեքավոր է իմունիտետի համար: Իր բնականոն պարունակությամբ մարմինը ինքնուրույն պայքարում է պաթոգեն միկրոօրգանիզմների դեմ: A վիտամինի շնորհիվ մաշկը դառնում է հարթ և ստանում բնական գույն: Բացի այդ, այն մասնակցում է «լավ» խոլեստերինի արտադրությանը:

2.Վիտամին C. Մարդու իմունիտետի ամենակարևոր տարրը: Այն նաև թույլ է տալիս ակտիվացնել կոլագենի սինթեզը, որը պատասխանատու է մաշկի վիճակի համար: Այն օգնում է մարմնից հեռացնել վնասակար նյութերը, կանխում է բջիջների ոչնչացման գործընթացը, ակտիվ մասնակցություն է ունենում արյունազեղման գործընթացում և դանդաղեցնում աթերոսկլերոզի զարգացումը:

3.Վիտամին E. Դա բնական հակաօքսիդիչ է: Հայտնի է որպես «երիտասարդության վիտամին»: Դա անհրաժեշտ է սրտանոթային և երիկամային համակարգերի բուժման համար և օգնում է կանխել տեսողական ապարատի հիվանդությունների զարգացումը:

4.Վիտամին K. Անհրաժեշտ է, որ մարմինը յուրացնի կալցիումն ու երկաթը: Այն օգնում է արագացնել վերքերի և այրվածքների բուժման գործընթացը: Վիտամին մասնակցում է լյարդի, երիկամների աշխատանքներին, դանդաղեցնում է օստեոպորոզի զարգացումը:

5.B խմբի վիտամինների խումբը նույնպես կարևոր է մարմնի համար: Նրանք ակտիվորեն մասնակցում են մարմնի բազմաթիվ գործընթացներին: Առաջին հերթին դրանք սատարում են սրտամկանի և նյարդային համակարգի գործունեությանը, մասնակցում են բջիջների աճին և մկանային հյուսվածքի աշխատանքին: B խմբի վիտամինները թույլ են տալիս վերականգնել հոգեբանական-հուզական վիճակը, ավելի արագ և հեշտությամբ հաղթահարել սթրեսը, դեպրեսիվ պայմանները և մեծ հոգեբանական սթրեսը:

6.Երկաթ Դա անհրաժեշտ է թթվածին տարբեր հյուսվածքներ և օրգաններ տեղափոխելու համար: Բացի այդ, հանքանյութը մասնակցում է նյութափոխանակության գործընթացին: Երկաթի պակասությունը հանգեցնում է սակավարյունության զարգացմանը, ինչը վտանգավոր պայման է հատկապես հղիության ընթացքում:

7.Կալցիում Հենց նա է, որ մարմինը պահանջում է ոսկրային հյուսվածքի կառուցվածքը: Կալցիումի բացակայությունը հանգեցնում է փխրուն եղունգների, ոսկորների, մկանային-կմախքային համակարգի հիվանդությունների զարգացմանը, ինչպիսիք են օստեոխոնդրոզը: Նշվում է նաեւ ստորին վերջույթներում մկանային սպազմերի առաջացումը:

8.Կալիում Այս հանքանյութը բավականին մեծ դեր է խաղում ներբջջային ճնշումը պահպանելու գործում, որի արդյունքում մկանային հյուսվածքը, ներառյալ սիրտը, աշխատում են նորմալ: Կալիումն անհրաժեշտ է ներբջջային կազմը պահպանելու համար, մասնակցում է մարմնի բազմաթիվ ռեակցիաների, այդ թվում `անհրաժեշտ է ուղեղը թթվածնով հագեցնելու համար: Այն կանխում է այտուցվածությունը և նորմալացնում միզուղիների համակարգը:

9.Մագնեզիում Ակտիվ մասնակցություն է ունենում մարմնի նյութափոխանակության գործընթացներին, աջակցում է գլյուկոզի սինթեզին:

10.Նատրիում Նյութն ապահովում է օգտակար միկրոէլեմենտների տեղափոխումը մարմնի տարբեր հյուսվածքներ, կարգավորում է ջրի աղի հավասարակշռությունը և մասնակցում է նյութափոխանակության գործընթացին:

ՕԳՏԱԿԱՐ ՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ


1.Հատապտուղը, ինչպես շատ ուրիշներ, անգնահատելի օգուտներ է բերում մարմնին: Իր կազմի շնորհիվ այն ունի հակամանրէային ազդեցություն, ինչը հնարավորություն է տալիս պտուղներն օգտագործել ավանդական բժշկության պատրաստման ժամանակ:

2.Իմունիտետի ուժեղացում և պահպանում ՝ պայմանավորված վիտամին C- ի բարձր պարունակությամբ: Բարելավված տեսողություն:

3.Հապալասի նման, հապալասը օգտագործվում է աչքերի գործառույթն ապահովելու համար: Բացի այդ, այն թեթեւացնում է աչքերի լարվածությունը:

4.Մարսողության բարելավում ՝ կազմի մեջ հետքի տարրերի և դիետիկ մանրաթելի առկայության պատճառով: Ազատում փորկապությունից:

5.Հապալասը լայնորեն օգտագործվում է որպես հանգստացնող միջոց `աղիքների գերբնակվածությունը թեթեւացնելու համար:

6.Նյութափոխանակության նորմալացում: Դա ձեռք է բերվում տարբեր վիտամինների և հանքանյութերի բարձր պարունակության շնորհիվ:

7.Քաղցկեղային ուռուցքների զարգացման կանխարգելում: Բաղադրության մեջ ներառված նյութերն ունեն ուռուցքային պրոցեսները դանդաղեցնելու և դրանց առաջացումը կանխելու հատկություն:

8.Մարմնից վնասակար նյութերի հեռացում և ցիստիտի տհաճ նշանների վերացում, քանի որ այն պարունակում է նյութեր, որոնք աջակցում են միզուղիների համակարգը:

9.Ենթաստամոքսային գեղձի նորմալացում: Գլյուկոզի սինթեզը ակտիվացնող հանքանյութերի և վիտամինների պարունակության շնորհիվ:

10.Հյուսվածքների այտուցի նվազեցում, ինչը կարեւոր է հղիության ընթացքում:

11.Անոթային պատերի և սրտի մկանների ուժեղացում ՝ կալցիումի, մագնեզիումի և կալիումի բավարար պարունակության պատճառով:

12.«Վատ» խոլեստերինի մակարդակի իջեցում, որն օգնում է կանխել խոլեստերինի թիթեղների առաջացումը և նվազեցնել սրտային հիվանդությունների, այդ թվում ՝ ինսուլտի զարգացման հավանականությունը:

13.Նյարդային համակարգի գործունեության բարելավում: Հիշողության ուժեղացում:

14.Հապալասը օգտակար է կանանց առողջության համար: Պտղի կանոնավոր օգտագործումը օգնում է պահպանել նորմալ դաշտանային ցիկլը: Պտուղը կազմող նյութերը կարող են բարելավել դեմքի երանգը ՝ ազատվելով կապտուկներից, այտուցներից, որոնք առաջանում են ենթաստամոքսային գեղձի անսարքության պատճառով: Հապալասը ժողովրդական բժշկության մեջ օգտագործվում է մաղձը և վնասակար նյութերը հեռացնելու համար:

15.Հապալասը դրականորեն է ազդում միզասեռական համակարգի վրա և օգտակար է տղամարդկանց առողջության համար: Դրա կանոնավոր օգտագործումը կարող է նվազեցնել անպտղության, շագանակագեղձի զարգացման ռիսկը, ինչը 40 տարի անց շատ տղամարդկանց շրջանում բավականին լուրջ խնդիր է:

16.Հղիության ընթացքում կանայք պետք է զգույշ լինեն իրենց սննդակարգի նկատմամբ: Ընդունեք հապալասը զգուշությամբ ՝ սկսած օրական մի քանի հատապտուղներից: Եթե ​​ալերգիա և տհաճ ախտանիշներ չկան, կարող եք այն օգտագործել պարբերաբար, բայց փոքր քանակությամբ: Հատապտուղները պարունակում են նյութեր, որոնք անհրաժեշտ են երեխայի ոսկրային հյուսվածքի զարգացման համար: Ծննդաբերությունից հետո հատապտուղը կպահպանի մազերի գեղեցկությունն ու ուժը, եղունգների շերտերը:

17.Լակտացիայի ընթացքում կանանց մարմինը կորցնում է նաև բազմաթիվ վիտամիններ, սննդանյութեր և հանքանյութեր: Հապալասը կլրացնի բոլոր պաշարները: Բայց այն պետք է ներմուծվի ձեր սննդակարգ ոչ շուտ, քան ծննդաբերությունից 6-7 ամիս հետո ՝ փոքր մասերում: Դա պայմանավորված է նրանով, որ երեխան կարող է ունենալ ալերգիկ ռեակցիա:

18.Երեխայի համար, անկախ տարիքից, հապալասը նույնպես օգտակար է: Այն պարունակում է նյութեր, որոնք մասնակցում են ոսկորների կառուցվածքին, ինչը թույլ է տալիս կմախքի համակարգը ճիշտ զարգանալ և բավականաչափ ուժեղ լինել: Բացի այդ, հատապտուղն օգնում է ամրապնդել հիշողությունը, պարունակում է վիտամին C, որն անհրաժեշտ է մարմնի պաշտպանիչ գործունեության համար: Դիետայում թուփի պտուղների առկայությունը կպաշտպանի երեխային ցուրտ սեզոնի ընթացքում, կնվազեցնի օռվի գրիպի վարակման ռիսկը:

19.Հապալասի կալորիականությունը 100 գ-ի դիմաց ընդամենը 40 կկալ է: Դրա շնորհիվ այն կարող է ներառվել սննդակարգում ՝ նիհարելիս: Հատապտուղները բավականին սննդարար են, օգնում են նույնիսկ փոքր քանակությամբ հագեցնել քաղցը և լրացնել վիտամինների պաշարները: Այդ պատճառով սննդաբանները խորհուրդ են տալիս հապալաս սննդակարգ մտցնել այն մարդկանց համար, ովքեր փորձում են նիհարել կամ չեն ցանկանում գիրանալ:

20.Օրգանիզմի համար օգուտները բերում են ոչ միայն բույսի պտուղները, այլ նաև տերևները: Նրանց կազմը գրեթե նույնական է հատապտուղներին: Միակ տարբերությունը կենտրոնացումն է: Տերեւներն օգտագործվում են ավանդական բժշկության մեջ: Դրանցից պատրաստվում են տարբեր լուծույթներ, որոնք օգտագործվում են միզուղիների համակարգի հիվանդությունները բուժելու, իմունիտետը պահպանելու և ցուրտ սեզոնում օգտագործելու համար: Ինֆուզիոն ունի նաև հանգստացնող ազդեցություն, որն օգնում է հաղթահարել աղիքային գերբնակվածությունը:

21.Մասնագետները խորհուրդ են տալիս հապալաս օգտագործել շաքարախտի համար ՝ անկախ հիվանդության տեսակից: Դա պայմանավորված է նրանով, որ պտուղները ունեն ցածր գլիկեմիկ ինդեքս և չեն առաջացնում արյան գլյուկոզի մակարդակի փոփոխություն: Բացի այդ, հապալասը հարուստ է տարբեր նյութերով, որոնք կարող են ոչ միայն դանդաղեցնել հիվանդության զարգացումը, այլ նաև կանխել վաղ ծերացումը, պաշտպանել անձեռնմխելիությունը, սրտամկանի ֆունկցիան և ամրացնել մկանային հյուսվածքը:

22.Մրգերն օգնում են վերահսկել ենթաստամոքսային գեղձի աշխատանքը, պաշտպանում օրգանը տարբեր վնասներից և նպաստում արագ վերականգնմանը:

23.Գաստրիտ հաստատելիս հապալասը չի պատկանում արգելված կերակուրներին: Խորհուրդ է տրվում ներմուծել սննդակարգ, քանի որ պտուղներն ունեն լորձաթաղանթը վնասակար նյութերի ազդեցությունից պաշտպանելու և օգտակար հանածոների պաշարները լրացնելու հատկություն: Հապալասը բացասական ազդեցություն չունի ստամոքսի վրա: Բացի այդ, պտուղները օգնում են ուժեղացնել հիվանդությունից հետո թուլացած իմունիտետը ՝ վիտամինների բարձր պարունակության պատճառով:

Leave a Reply