Uncategorized @hy

ԾՆԵԲԵԿ

Ծնեբեկը համարվում է ամենաառողջ, ամենահամեղ և թանկ բանջարեղեններից մեկը: Գոյություն ունեն այս բույսի ավելի քան 200 տարբեր տեսակներ, որոնց միայն փոքր մասն է պահանջարկ ունենում: Բանջարեղենը պարզապես անգնահատելի արտադրանք է մարդու համար, քանի որ այն պարունակում է շատ օգտակար նյութեր:Այն ակտիվորեն օգտագործվում է բժշկության ոլորտում `որպես միզամուղ և արյան մաքրող միջոց: Հետագայում ծնեբեկը սկսեց դասակարգվել որպես աֆրոդիզիակ և օգտագործվել էր պոտենցիայի հետ կապված խնդիրների համար:

ՔԻՄԻԱԿԱՆ ԿԱԶՄԸ


Ապրանքի 100 գ պարունակում է.

կալորիա – 21 կկալ;
սպիտակուցներ – 1,9 գ;
ճարպեր – 0,1 գ;
ածխաջրեր – 3,1 գ:
Բանջարեղենը պարունակում է A, B1, B2, B5, B6, C, E, H և PP վիտամիններ: Բացի այդ, արտադրանքը հարուստ է օգտակար հանածոներով ՝ կալիում, կալցիում, ցինկ, նատրիում և ֆոլաթթու: Բացի այդ, այն պարունակում է մանրաթել, որը նորմալացնում է աղեստամոքսային տրակտի աշխատանքը և ասպարագին ՝ նյութ, որն լավացնում է սրտի աշխատանքը:

ՕԳՏԱԿԱՐ ՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ


1․Հետազոտությունները ցույց են տվել, որ բանջարեղենը կարող է օգտագործվել որպես քաղցկեղի ախտանիշները թեթևացնելու միջոց: Ապրանքի մեջ պարունակվող սապոնինները բարենպաստ ազդեցություն են ունենում մարմնի վրա, քանի որ դրանք կարող են հրահրել քաղցկեղի բջիջների մահը: Բացի այդ, դրանք խանգարում են վնասակար բջիջների հետագա աճին և տարածմանը: Մեկ այլ միացություն ՝ սուլֆորաֆանը, ունի քիմոպրոնեկտիվ հատկություններ: Ֆոլաթթուն նվազեցնում է ենթաստամոքսային գեղձի, հաստ աղիքի և կերակրափողի քաղցկեղի առաջացման հավանականությունը:

2․Միզուղիների առողջությունը գալիս է միզապարկի, երիկամների և միզուկի առողջությունից, իսկ ծնեբեկը կարող է օգնել այդ օրգաններին: Իր հակաբակտերիալ հատկությունների շնորհիվ կանաչ բանջարեղենը խանգարում է բակտերիաների աճին, որոնք կարող են պոտենցիալ կերպով խթանել տարբեր վարակների զարգացումը: Բանջարեղենը կարող է օգտագործվել որպես բնական միզամուղ միջոց: Ծնեբեկի միզամուղ հատկությունները նպաստում են թափոնների արտանետմանը երիկամներից և կանխում քարերի առաջացումը:

3․Ծնեբեկն ունի հակաօքսիդիչ հատկություններ ՝ այն դարձնելով հիանալի սնունդ բորբոքման դեմ պայքարի համար: Այն պարունակում է նյութեր, որոնք նվազեցնում են բորբոքումները, հատկապես սրտի հիվանդությունների հետ կապված: Հետազոտությունները ցույց են տվել, որ այս ապրանքի հակաբորբոքային հատկությունները կարող են թեթեւացնել գլխացավերը, մեջքի ցավերը, ռևմատիզմը և հոդատապը:

4․Բանջարեղենը կարող է օգտագործվել նաև որպես դեղամիջոց ՝ դաշտանային ցիկլի խախտումները բուժելու համար: Այն օգնում է էստրոգեն արտադրել և ազատում է դաշտանադադարի ախտանիշները:

5․Ծնեբեկը կարող է օգտագործվել որպես կոսմետիկ միջոց ՝ մաշկը մաքրելու համար: Այն կարող է օգնել ազատվել պզուկներից և բարելավել մաշկի երանգը: Վիտամին C- ն, որը պարունակվում է բանջարեղենում, սնուցում է մաշկը և կանխում չորությունը, մինչդեռ ֆոլաթթուն բարելավում է մազերի վիճակը։

6․Այն կարող է նաև օգնել իջեցնել արյան ճնշումը: Լուծվող մանրաթելը նվազեցնում է սրտի հիվանդության ռիսկը: Մանրաթելերի կանոնավոր ընդունումը կարող է նաև ազդել արյան ճնշման և խոլեստերինի մակարդակի իջեցման վրա: Բույսը պարունակում է թիամին, որը կարգավորում է արյան մեջ հոմոցիստեինի մակարդակը: Հոմոցիստեինի ավելցուկը մեծացնում է սրտային հիվանդությունների ռիսկը: Ֆիտոկոմպոնենտները և ասկորբինաթթուն օգնում են հեռացնել արյան ավելցուկային խոլեստերինը և բարելավել սրտի առողջությունը, մինչդեռ ֆոլաթթուն կանխում է սրտի հիվանդությունները:

7․Այն կարող է նվազեցնել Այցգեմեռ հիվանդության առաջացման ռիսկը։

8․Օգնում է կանխել փորկապությունը և բարելավում մարսողական համակարգի աշխատանքը։Կարող է օգտագործվել փքվածության կամ մարմնի ավելորդ ջրից ազատվելու համար:

9․Ամրացնում է ոսկորները։

10․Ծնեբեկը սնունդ է, որը կարգավորում է արյան մեջ շաքարի մակարդակը: Բանջարեղենն օգնում է բարձրացնել ինսուլինի ՝ հորմոնի արտադրությունը, որն օգնում է մարմնին կլանել գլյուկոզան: Այն նաև մեծացնում է գլյուկոզի կլանումը մարմնի մկանների և հյուսվածքների կողմից, ինչը կարող է օգնել իջեցնել շաքարի մակարդակը և թեթևացնել շաքարախտի ախտանիշները:

11․Ապրանքի հակաօքսիդիչ հատկությունները օգնում են կանխել տեսողության խնդիրները, ինչպիսիք են մակուլյարի դեգեներացիայի դեմ պայքարը:Վիտամին E- ն բարելավում է տեսողությունը, մինչդեռ լուտեինն ու զեաքսանտինը պաշտպանում են աչքերը կատարակտից:

12․Ծնեբեկը կարող է մեղմել ալկոհոլային խմիչքների օգտագործման արդյունքում բջջային թունավորության հետևանքները: Բանջարեղենի մեջ պարունակվող նյութերն օգնում են արագ ճնշել ալկոհոլի ազդեցությունը մարմնի վրա ՝ դրանով իսկ նվազեցնելով առավոտյան տհաճ հետևանքները: Ծնեբեկը լրացնում է օգտակար հանածոների և ամինաթթուների կորուստը ալկոհոլի կլանման պատճառով ՝ կանխելով գլխացավերը: Ապրանքի մեջ պարունակվող ամինաթթուները պաշտպանում են նաև լյարդը վնասակար տոքսիններից։

13․Հղիության ընթացքում – Բանջարեղենի մեջ պարունակվող կալցիումը ուժեղացնում է պտղի կմախքի համակարգը, իջեցնում արյան ճնշումը և կանխում մայրական պրեէկլամպսիան: Վիտամին C- ն օգնում է կոլագենի արտադրությանը, ինչպես նաև ուժեղացնում է պտղի իմունային համակարգը: Վիտամին B6- ը հավասարակշռում է գլյուկոզի մակարդակը և նպաստում է նաև երեխայի նյարդային համակարգի և ուղեղի զարգացմանը:

14․Կրծքով կերակրելիս կարող եք ուտել ծնեբեկ: Բանջարեղենը մանրաթելերի, A, C, E և K վիտամինների, քրոմի և ֆոլաթթվի լավ աղբյուր է, նյութեր, որոնք լավ են աշխատում ձկան, թռչնամսի, մսի և կաթնամթերքի մեջ պարունակվող վիտամին B12- ի հետ: Ֆոլաթթվի և B12 վիտամինի համադրությունը գործում է որպես ուղեղի խթանող միջոց ՝ օգնելու կանխել ճանաչողական խանգարումները: Այն նաև պարունակում է տրիպտոֆան ՝ էական ամինաթթու, որը խթանում է պրոլակտին ՝ կաթ արտադրող հորմոն:

15․Ծնեբեկը սնունդ է, որը կարող է օգնել շաքարախտի դեմ պայքարում: Այս բանջարեղենի կանոնավոր օգտագործմամբ դուք կարող եք նկատել արյան մեջ շաքարի մակարդակի զգալի նվազում: Ապրանքի մեջ պարունակվող նյութերը խթանում են ինսուլինի ՝ հորմոնի արտադրությունը, որն օգնում է կլանել գլյուկոզան: Ծնեբեկը կհարստացնի հիվանդի սննդակարգը, իսկ սրացման դեպքում դա կօգնի մեղմել հիվանդության ախտանիշները և արագացնել կարգավորման փուլի սկիզբը։

16․Ծնեբեկը հարուստ է մանրաթելով, ինչը լավացնում է սննդի մարսողական տրակտը : Բանջարեղենի մեղմ ազդեցությունն աղիների վրա օգնում է վերացնել փորկապության հակումը, մինչդեռ չի գրգռում լորձաթաղանթը:

Leave a Reply