Uncategorized @hy

ԲԱՆԱՆԻ ՉԻՐ

Կարևոր է նշել, որ չոր բանանի օգուտները շատ նման են թարմ մրգերի: Բուժման երկու տեսակները պարունակում են զգալի քանակությամբ կալիում մագնեզիումով, որոնք ապահովում են սրտանոթային համակարգի բնականոն գործունեությունը: Դրանք ունեն մեղմ լուծողական ազդեցություն, ինչը դրական է ազդում աղիների վրա: Անկախ հատապտուղի տեսակից, արտադրանքը հարուստ է վիտամիններով, որոնք B խմբի ներկայացուցիչներ են, ինչը թույլ է տալիս նյարդային համակարգի գործունեությունը: Այնուամենայնիվ, նման արտադրանքի էներգիայի արժեքը մի քանի անգամ ավելի բարձր է, քան թարմ մրգերը:Չրերը մի շարք առավելություններ ունեն թարմ մրգերի նկատմամբ: Նախևառաջ, մենք խոսում ենք պահպանման ժամկետի մասին, քանի որ չորացրած դեսերտը շատ ավելի երկար է պահվում և միևնույն ժամանակ պահպանում է իր բոլոր կարևոր բաղադրիչները: Բանանի չորացրած պտուղները շատ ավելի սննդարար են, և պահեստավորման ժամանակ դրանք շատ տեղ չեն զբաղեցնում: Բացի այդ, այս ապրանքը հիանալի է որպես քաղցր խորտիկ, այն կարելի է հեշտությամբ օգտագործել նախաճաշ, աղանդեր կամ մրգային աղցան պատրաստելու գործընթացում: Նման նրբություն ստանալու հատուկ տեխնոլոգիան հնարավորություն է տալիս պահպանել բոլոր բուժիչ տարրերը, ներառյալ վիտամիններն ու հանքանյութերը: Չրերը հարստանում են ածխաջրերով, որոնք էներգիա են հաղորդում մարդու մարմնին:

ՔԻՄԻԱԿԱՆ ԿԱԶՄԸ 

Չորացրած բանանը պարունակում է մեծ քանակությամբ կալիում: Այս տարրը դրականորեն է ազդում սրտի գործունեության վրա: Մարդիկ, ովքեր հակված են սրտի հիվանդության զարգացմանը, ինչպես նաև ծխողները, անպայման պետք է օգտագործեն այդպիսի ապրանքներ: Գիտականորեն ապացուցված է, որ բանանի արտադրանքը օգնում է նվազեցնել նիկոտինի և ծխախոտի մեջ հայտնաբերված բոլոր վտանգավոր միացությունների վնասը: Մարմնում նման տարրի պակասը հանգեցնում է սրտանոթային համակարգի խանգարումների:Բացի այդ, բանանի չրերը պարունակում են մարդու մարմնի ամենօրյա պահանջը B վիտամինների համար: Նրանք պատասխանատու են ուղեղի առողջ գործունեության և նյարդային համակարգի գործունեության համար: Բացի այդ, այս բաղադրիչները հանգեցնում են նյութափոխանակության գործընթացների նորմալացմանը: Այս տարրերը բարենպաստ ազդեցություն ունեն եղունգների թիթեղների և մազերի վրա: Դա անելու համար խորհուրդ է տրվում օրական ուտել այս էկզոտիկ դեսերտից մի քանի կտոր:Չորացրած հատապտուղները մեծ քանակությամբ ասկորբինաթթու են պարունակում: Չնայած այն բանին, որ բանանի չորացրած պտուղը թթու համ չունի, 100 գ նման աղանդեր պարունակում է այս նյութի գրեթե 10 մգ: Մրսելու դեպքում այս օգտակար ապրանքը կարող է ավելացվել նաև դեղամիջոցներին: Չոր հատապտուղների պարբերաբար օգտագործումը կամրապնդի իմունային համակարգը և դրանով կնվազեցնի հիվանդությունների հավանականությունը: Շողոքորթ բանանի պտուղները պարունակում են վիտամին E, որը պատասխանատու է մաշկի գեղեցկության, քնքշության և հարթության համար: Այս ապրանքը կօգնի հարթել կնճիռներն ու ծալքերը, թեթեւացնել պզուկները:Բանանի չրերը հարուստ են օգտակար հանածոներով: Դրանք պարունակում են մեծ քանակությամբ P, Fe, Mg, Zn: Դրանք պարունակում են նաև օրգանական թթուներ, վիտամին A, K և PP: Այս բոլոր բաղադրիչները դրականորեն են ազդում մարդու մարմնի վրա: Թարմ բանանն ունի բավականին բարձր կալորիականությամբ պարունակություն, իսկ չրերի դեպքում, այս դեպքում այս ցուցանիշը մի քանի անգամ ավելանում է: Այսպիսով, 100 գ չոր էկզոտիկում կա 390 կկալ:

ՕԳՏԱԿԱՐ ՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ 

Չորացրած բանանի հատապտուղները բնութագրվում են բարձր սննդային արժեքով, ինչի շնորհիվ նրանք կարող են կոմպլեքսային ազդեցություն ունենալ մարդու մարմնի վրա:
1.Դիետիկ մանրաթելն իր կազմով կօգնի բարելավել մարսողական համակարգի աշխատանքը, ուստի այն կարող է օգտագործվել այնպիսի հիվանդությունների բուժման համար, ինչպիսիք են խոցերը, գաստրիտը, փորկապությունը:
2.Աղանդերը խթանում են սերոտոնինի նման մի նյութի արտադրությունը, որը կոչվում է նաև ուրախության հորմոն: Սա հանգեցնում է այն փաստի, որ անձի տրամադրությունը բարձրանում է:
3.Երկաթի և շաքարի բարձր կոնցենտրացիան հնարավորություն է տալիս օգտագործել սակավարյունության նման նրբություն `կապված երկաթի պակասի և ընդհանուր թուլության հետ:
4.Մեծ ֆիզիկական ծանրաբեռնվածությամբ չոր մրգերը կարող են օգտագործվել որպես խորտիկ: Չորացրած բանանը կապահովի մարմնին էներգիա և կվերականգնի մկանների տոնուսը:
5.Շողոքորթ բանանն օգտագործվում է քաշի ավելացման համար: Ապրանքը բարձր կալորիականություն ունի, և եթե այն սպառվում է կաթով, շատ հեշտ է ստանալ ցանկալի մարմնի քաշը: Այնուամենայնիվ, այս դեպքում կարևոր է խորհրդակցել մասնագետի հետ, քանի որ հենց նա պետք է որոշի սննդի մեջ այդպիսի բաղադրիչի պահանջվող քանակը: Հակառակ դեպքում կարճ ժամանակում կարող եք գեր դառնալ:
6.Գիտական ​​փորձերի արդյունքները ցույց են տվել, որ չորացրած նրբագեղությունը կարելի է ապահով կերպով ներառել երեխաների սննդակարգում: Միևնույն ժամանակ, կարևոր է զգույշ լինել այն գումարի նկատմամբ, որը երեխան սպառում է: Ի վերջո, ապրանքը արագ հագեցնելու է մարմինը, միգուցե, այդ դեպքում դուք ոչ մի բան չեք ցանկանա ուտել:
7.Շողոքորթ բանանը խորհուրդ է տրվում օգտագործել կանայք նախադաշտանային համախտանիշի շրջանում: Բացի այդ, նման արտադրանքը բնութագրվում է հստակ կոսմետիկ ազդեցությամբ: Այս մրգի կանոնավոր օգտագործումը կօգնի բարելավել արտաքին տեսքը: Նրբահամ սննդանյութերը օգնում են հարթեցնել, փափկացնել և խոնավեցնել մաշկը: Չրերի օգտագործումը մաշկն ավելի ամուր է դարձնում:
8.Չնայած կալորիաների բարձր արժեքներին և գլիկեմիկ ինդեքսի բարձր մակարդակին ՝ բանանի չորացրած պտուղները օգնական են գոտկատեղի լրացուցիչ սանտիմետրերի դեմ պայքարում: Նման մրգերի օգտագործումը սննդի մեջ խթանում է նյութափոխանակությունը, ապահովում է մարմնից ավելցուկային հեղուկի հեռացումը: Աղանդերը ի վիճակի է արագ և երկար ժամանակ հագեցնել մարմինը ՝ հաշվի առնելով այն փաստը, որ դրա համար բավական է ուտել փոքր բաժին:
9.Չոր մրգերում կալիումի զգալի տոկոսը նպաստում է նյարդային համակարգի բնականոն գործունեությանը ՝ պաշտպանելով սթրեսից և նեվրոզներից: Նշենք, որ նյարդային համակարգի նման խանգարումները իմպոտենցիայի առաջացման նախադրյալներն են: Բացի այդ, բանանի հարուստ վիտամինային կազմը մարմնին տալիս է էներգիայով և տոնայնացնում այն, ինչը տղամարդուն թույլ է տալիս ուժի ալիք և դրական վերաբերմունք զգալ:
10.Սննդի մեջ բանանի ավելացումը խթանում է սերոտոնինի սինթեզը, որը բարելավում է տրամադրությունը: Բացի այդ, բանանի պտուղները օգտագործվում են որպես պրոֆիլակտիկա `արյան հյուսվածքի զարգացման դեմ: Ինչպես արդեն նշվեց, չորացրած բանանը մեծացնում է ֆիզիկական տոկունությունը, ինչը կարեւոր է տղամարդկանց ուժի համար `երկարացնելով սեռական ակտը: Այնուամենայնիվ, դա ձեռք է բերվում արտադրանքի անընդհատ սպառման դեպքում: Տղամարդկանց համար այս մրգահյութը օգտագործելու մեկ այլ առավելություն այն է, որ բանանի հանքային միացությունները օգնում են պայքարել ծխախոտի կախվածության դեմ: Բանանն օգնում է մաքրել մարմինը թունավոր տարրերից, օգնում է ամրապնդել իմունային համակարգը և նվազեցնել արյան բարձր ճնշումը:
11.Բացի այդ, ապացուցվել է, որ բանանը խոտաբույսերի աֆրոդիզիակ է, որը մեծացնում է լիբիդոն և սեռական ցանկությունը: Տղամարդու մարմնի համար նման բանանի հիմնական արժեքը հագեցվածությունն է տարբեր վիտամիններով և հանքանյութերով, որոնք մասնակցում են հորմոնների արտադրությանը և արյան շրջանառությանը: Բացի այդ, չրերը կարևոր են ուղեղի համար: Դրանք ուժեղացնում են հիշողությունը, բարձրացնում կենտրոնացումը, ինչը կբարելավի աշխատանքը:
12.Հղիության շրջանում կնոջը խորհուրդ է տրվում ուտել շողոքորթ բանան: Դրանք կարող են օգտագործվել որպես անառողջ շաքարային կերակուրների օգտակար այլընտրանք `ալերգիայի և այլ կողմնակի ազդեցությունների նվազագույն ռիսկով: Թունդ հոտի բացակայությունը սրտխառնոց չի առաջացնում: Բացի այդ, ապրանքը օգնում է վերականգնել ուժը: Նա նաև պայքարում է այրոցի դեմ, քանի որ այն պարուրում է ստամոքսի լորձաթաղանթը և վերացնում անհարմարության զգացումը:
13.Լակտացիայի ընթացքում յուրաքանչյուր կին պետք է վերահսկի, թե ինչ է ուտում, որպեսզի չվնասի երեխայի առողջությանը: Ինչ վերաբերում է բանաններին չոր մրգերի տեսքով, պետք է հիշել, որ այս պտուղը մինչ օրս համարվում է էկզոտիկ, ինչը չի բացառում ալերգիայի և մարսողության խանգարման առաջացումը: Այդ պատճառով փոքր մասերում կարող եք սկսել ուտել սնունդ: Ապրանքի չափավոր քանակի օգտագործումը կօգնի ձեր երեխային պաշտպանել տարբեր կողմնակի բարդությունների զարգացումից:
14.Բանանը բարելավում է ընդհանուր բարեկեցությունը, բարձրացնում հեմոգլոբինի մակարդակը:
15.Երեխայի ծնվելուց հետո առաջին ամսվա ընթացքում դեռ կա ալերգիա ստանալու վտանգ: Երբ նման արտադրանքը ներառվում է սննդակարգում, անհրաժեշտ է վերահսկել երեխայի բարեկեցությունը: Եթե ​​բացասական արձագանքներ չեն հայտնաբերվել, ապա կարող եք շարունակել նրբաճաշակությունը պարունակել ձեր սննդի մեջ: Լակտացիայի ընթացքում կինը կարող է օրական ուտել 20 գ չոր բանան:
16.Բանանի չորացրած պտուղները նույնպես օգտակար են երեխաների համար: Վիտամին C- ի առկայության շնորհիվ արտադրանքը մեծացնում է փոքր օրգանիզմի պաշտպանիչ գործառույթը, ինչը հատկապես կարևոր է ձմռանը: 
17.Քաշի կորստի համար չոր հատապտուղների օգտագործման վերաբերյալ սննդաբանների կարծիքները տարբեր են: Նրանցից ոմանք վստահ են, որ նման էկզոտիկ մրգերը հակացուցված են քաշի կորստի ժամանակ օգտագործման համար: Մյուսները համոզված են, որ բանանը պետք է ներկա լինի առավոտյան կերակուրին, քանի որ դրանք պարունակում են բարդ ածխաջրեր, որոնք լրացնում են մարմնի էներգետիկ պաշարները: Քանի որ դիետայի ընթացքում չորացրած բանան օգտագործելու հնարավորության վերաբերյալ հարցին հստակ պատասխան չկա, խորհուրդ է տրվում, որ այդպիսի արտադրանքը զգուշորեն օգտագործվի սննդի մեջ: Ավելին, ավելի լավ է այն ուտել առավոտյան փոքր մասում, քանի որ առավոտյան մարդուն ածխաջրեր են պետք:

Leave a Reply