Uncategorized @hy

ՄՈՇ

Մոշը հատապտուղ է, որը պատկանում է Ռուբուս ենթասեռին և վարդերի ընտանիքին։ Արտաքնապես այն շատ նման է հայտնի ազնվամորին։ Աճման և հասունացման ընթացքում հատապտուղը սկզբում ձեռք է բերում շագանակագույն երանգ, իսկ դրանից հետո այն լցվում է հարուստ կարմիր գույնով։ Հասած հատապտուղն ունի վառ սև-մանուշակագույն գույն:

ՔԻՄԻԱԿԱՆ ԿԱԶՄԸ

100 գ արտադրանքը պարունակում է.

Կալորիաներ – 43 կկալ
Սպիտակուցներ – 1,4 գ
Ճարպեր – 0,5 գ
Ածխաջրեր – 9,6 գ
Մոշը պարունակում է 88,17 գ ջուր, 0,37 գ մոխիր, 5,3 գ մանրաթել, 4,9 գ շաքար։

Այն պարունակում է բազմաթիվ հանքանյութեր՝ կալցիում, ֆոսֆոր, կալիում, երկաթ, մագնեզիում, մանգան, ցինկ, պղինձ և այլն։

Վիտամինային բաղադրությունը բավականին հարուստ է.

ջրի լուծվող վիտամիններ C, B1, B2, B5, B6, B3 (PP), B4 և B9
ճարպ լուծվող – A, բետա-կարոտին, E և K
Մոշը պարունակում է 100 գրամի առաջարկվող օրական բջջանյութի 14%-ը, ինչպես նաև 23 միլիգրամ վիտամին C, որը կազմում է առաջարկվող օրական ընդունման 35%-ը։ Բացի C վիտամինից, մոշը պարունակում է նաև A, E և K վիտամիններ։ Վերջինս օգնում է մկանների թուլացման գործընթացին, ինչի պատճառով որոշ կանայք ծննդաբերության ժամանակ ցավը թեթևացնելու համար մոշ են օգտագործում։

Մոշը պարունակում է պղինձ, որն անհրաժեշտ է առողջ ոսկորների պահպանման համար։ Պղինձը նաև մասնակցում է սպիտակ և կարմիր արյան բջիջների արտադրությանը: Հատապտուղը պարունակում է B խմբի վիտամիններ, պարունակում է նաև ֆոլաթթու, ռիբոֆլավին, պանտոտենաթթու և նիացին։

ՕԳՏԱԿԱՐ ՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

1.Պայքարում է ազատ ռադիկալների դեմ։ Անտոցիանոզիդներ և պոլիֆենոլներ – Մոշի մեջ հայտնաբերված այս հակաօքսիդանտներն օգնում են պայքարել ազատ ռադիկալների դեմ: Խոնավեցնում է մաշկը։ Մոշը պարունակում է ավելի քան 50% ջուր, ինչպես նաև շատ մանրաթել։ Այս երկու բաղադրիչներն էլ անհրաժեշտ են մաշկի առողջության համար: Մոշի օգտագործումը դետոքսիկացնում է օրգանիզմը և պահպանում մաշկի առաձգականությունը։ Հարկ է նաև նշել, որ հատապտուղը պարունակում է կոլագեն ձևավորող C և A վիտամիններ, որոնք նպաստում են մաշկի առողջությանը։ Մոշը նաև հիանալի է յուղոտ մաշկը մաքրելու և թունազերծելու համար:

2.Աջակցում է մազերի առողջությանը։ Մոշի մեջ հակաօքսիդանտների բարձր պարունակությունը դարձնում է այն իդեալական մազերի խնամքի համար: Պտղի մեջ պարունակվող վիտամին C-ն մեծապես պատասխանատու է կոլագենի արտադրության համար և օգնում է ամրացնել մազերը:Հակաօքսիդանտները օգնում են պայքարել մազի գծի վրա շրջակա միջավայրի վնասակար ազդեցության դեմ:Հարուստ է բջջանյութով։ Մեկ բաժակ հատապտուղը պարունակում է մոտ 8 գրամ մանրաթել։ Սննդային մանրաթելը նպաստում է էներգիայի արտադրությանը և տալիս է հագեցվածության զգացում։ Բջջանյութը նույնպես ներգրավված է մարսողության գործընթացում:

3.Աջակցում է ուղեղի առողջությանը: Մոշի օգտագործումը կարող է նպաստել ուղեղի առողջությանը և կանխել հիշողության կորուստը ծերության ժամանակ: Հատապտուղներում պարունակվող հակաօքսիդանտներն օգնում են պայքարել ազատ ռադիկալների դեմ և դրականորեն ազդում ուղեղի նեյրոնների փոխազդեցության վրա:

4.Պարունակում է մանգան։ Մանգանը կենսական հանքանյութ է, որն աջակցում է առողջ իմունային համակարգին: Այն նաև օգնում է մարմնին կլանել ածխաջրերը, ամինաթթուները և խոլեստերինը: Ինչպես վիտամին C-ն, մանգանը առանցքային դեր է խաղում կոլագենի ձևավորման գործում: Այն կարող է կանխել օստեոպորոզը, կարգավորել արյան շաքարի մակարդակը և նվազեցնել էպիլեպտիկ նոպաների հաճախականությունը: Մեկ բաժակ մոշը պարունակում է մոտ 1 միլիգրամ մանգան, ինչը օրական առաջարկվող չափաբաժնի գրեթե կեսն է։

5.Վիտամին K-ն հիանալի աղբյուր: Այն մասնակցում է արյան մակարդման գործընթացին: Այս վիտամինը նաև դեր է խաղում ամուր ոսկորների պահպանման գործում: Ընդամենը մեկ բաժակ հատապտուղը պարունակում է մոտ 29 մկգ վիտամին K, որը օրական առաջարկվող չափաբաժնի մեկ երրորդից ավելին է:

6.Աջակցում է բերանի խոռոչի առողջությանը: Մոշի կանոնավոր օգտագործումը նպաստում է բերանի խոռոչի առողջությանը: Մոշը պարունակում է ռուտին, գալիկ և էլագիկ թթու: Այս բնական ֆենոլային հակաօքսիդանտները, որոնք առկա են մրգերի և բանջարեղենի մեջ, ունեն հակաքաղցկեղածին և հակաբակտերիալ հատկություններ: Մոշը ոչնչացնում է բերանի խոռոչի պաթոգենները։ Այն ունի նաև հակավիրուսային հատկություններ, որոնք օգտակար են պարոդոնտալ հիվանդության բուժման համար։

7.Ցույց է տալիս հակաքաղցկեղային հատկություններ: Մոշի մեջ առկա միկրոտարրերը կանխում են չարորակ բջիջների աճն ու տարածումը։ Մրգերում պարունակվող անտոցիանիններն ու ֆիտոքիմիկատները արգելակում են ուռուցքների աճը։Աջակցում է սրտի առողջությանը: Մոշի մեջ պարունակվող անտոցիանները բարելավում են սրտի առողջությունը։ Բջջանյութի և մագնեզիումի պարունակությունը կանխում է զարկերակների խցանումը և ապահովում արյան նորմալ շրջանառությունը, ինչը հատկապես կարևոր է հղիության ընթացքում։

Leave a Reply