Uncategorized @hy

ԾՆԵԲԵԿ

Ծնեբեկը համարվում է ամենաառողջարար, ամենահամեղ և ամենաթանկ բանջարաբոստանային կուլտուրաներից մեկը։ Այս բույսի ավելի քան 200 տարբեր տեսակներ կան, և դրանց միայն մի փոքր մասն է պահանջված։ Բանջարեղենը պարզապես անգնահատելի է մարդու համար, քանի որ այն պարունակում է շատ օգտակար նյութեր։

ՔԻՄԻԱԿԱՆ ԿԱԶՄԸ

100 գ արտադրանքը պարունակում է.

կալորիա – 21 կկալ;
սպիտակուցներ – 1,9 գ;
ճարպեր – 0,1 գ;
ածխաջրեր – 3,1 գ.
Բանջարեղենը պարունակում է A, B1, B2, B5, B6, C, E, H և PP վիտամիններ: Ապրանքը հարուստ է նաև հանքանյութերով՝ կալիում, կալցիում, ցինկ, նատրիում և ֆոլաթթու: Բացի այդ, այն պարունակում է բջջանյութ, որը նորմալացնում է աղեստամոքսային տրակտի աշխատանքը, և ասպարագին՝ նյութ, որն աջակցում է սրտի աշխատանքին։

ՕԳՏԱԿԱՐ ՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

1․Օգնում է պայքարել քաղցկեղի դեմ։ Ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ բանջարեղենը կարող է օգտագործվել որպես քաղցկեղի ախտանշանները թեթևացնելու միջոց։ Արտադրանքի մեջ պարունակվող սապոնինները բարենպաստ ազդեցություն են ունենում օրգանիզմի վրա, քանի որ կարող են հրահրել քաղցկեղի բջիջների մահը։

2․Բարելավում է միզուղիների առողջությունը։ Միզուղիների առողջությունը գալիս է միզապարկի, երիկամների և միզուկի առողջությունից, իսկ ծնեբեկը կարող է օգնել այս օրգաններին աջակցելուն: Իր հակաբակտերիալ հատկությունների շնորհիվ կանաչ բանջարեղենն արգելակում է բակտերիաների աճը, որոնք կարող են առաջացնել տարբեր վարակների զարգացում:

3․Պայքարում է բորբոքման դեմ. Ծնեբեկն օժտված է հակաօքսիդանտ հատկությամբ, ինչը այն դարձնում է հիանալի մթերք բորբոքման դեմ պայքարելու համար: Այն պարունակում է նյութեր, որոնք նվազեցնում են բորբոքումները, հատկապես սրտի հիվանդության հետ կապված: Ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ այս մթերքի հակաբորբոքային հատկությունները կարող են թեթևացնել գլխացավը, մեջքի ցավը, ռևմատիզմը և հոդատապը:

4․Աջակցում է առողջ մաշկին և մազերին: Ծնեբեկը կարող է օգտագործվել որպես կոսմետիկ միջոց՝ մաշկը մաքրելու համար։ Այն կարող է օգնել ազատվել պզուկներից և բարելավել մաշկի երանգը: Վիտամին C-ն, որը բանջարեղենի մի մասն է, ունի սնուցող ազդեցություն մաշկի վրա և կանխում է չորությունը, մինչդեռ ֆոլաթթուն բարելավում է մազերի վիճակը։

5․Ամրացնում է սիրտը։ Ծնեբեկի մեջ հայտնաբերված վիտամին K-ն կանխում է զարկերակների կարծրացումը և կալցիումը պահում դրանց լորձաթաղանթում: Այն կարող է նաև օգնել նվազեցնել արյան ճնշումը: Լուծվող մանրաթելերը նվազեցնում են սրտի հիվանդության վտանգը։

6․Աջակցում է ուղեղի առողջությանը: Ծնեբեկը E և C վիտամինների հիանալի աղբյուր է: Այս երկու սննդանյութերը հզոր համակցություն են կազմում, որը կարող է օգնել նվազեցնել Ալցհեյմերի հիվանդության ռիսկը:Բանջարեղենն օգնում է կանխել ճանաչողական խանգարումը և անկումը, հատկապես տարեցների մոտ:

7․Բարելավում է մարսողությունը։ Ծնեբեկի մեջ հայտնաբերված մանրաթելը նպաստում է մարսողությանը՝ օգնելով սնունդը տեղափոխել աղիքներով: Ինուլինը նյութ է, որն անմիջականորեն պատասխանատու է մարսողության գործընթացների բարելավման համար։Բացի այդ, արտադրանքը հարուստ է ջրով, որն իր հերթին օգնում է կանխել փորկապությունը և բարելավում է մարսողական համակարգի առողջությունը:

8․Բարելավում է ոսկորների առողջությունը։ Շատ հաճախ օրգանիզմում վիտամին K-ի ցածր մակարդակի դեպքում ոսկրային հյուսվածքը թուլանում է, ինչը կարող է հանգեցնել կոտրվածքների:Վիտամին K-ն կարգավորում է ոսկրերի հանքայնացումը և օգնում է պահպանել ոսկրային խտությունը: Երկաթը նաև աջակցում է ոսկորների առողջությանը՝ ամրացնելով ոսկորները և հոդերը:

9․Աջակցում է իմունիտետին: Ծնեբեկի մեջ հայտնաբերված գլուտատիոնը դետոքսիկացնող միջոց է, որն օգնում է ոչնչացնել քաղցկեղածինները: Այս միացությունն անհրաժեշտ է իմունային ֆունկցիայի լիարժեք գործունեության համար։ Նախաբիոտիկները օգնում են պաշտպանել իմունիտետը և պայքարել մրսածության դեմ: Բանջարեղենը հարուստ է հակաօքսիդանտներով, որոնք ամրացնում են իմունային համակարգը։

Leave a Reply