Uncategorized @hy

ԹՈՒԶ

Պատմության մեջ հիշատակված ամենահին պտղատու ծառերից մեկը, անկասկած, թզենին է։ Երկրի վրա առաջին մարդկանց հագուստը հենց թզենու տերևներն էին։ Բացի այդ, ոմանք առաջ են քաշել այն վարկածը, որ հենց թզենին է եղել գիտելիքի ծառը։

ՔԻՄԻԱԿԱՆ ԿԱԶՄԸ

Կալորիաներ – 54 կկալ:

Սպիտակուցներ – 0,7 գ:
Ճարպեր – 0,2 գ:
Ածխաջրեր – 12 գ:
Մանրաթել – 2,5 գ:
Արտադրանքի քիմիական կազմը ներառում է հետքի տարրեր՝ պղինձ, երկաթ, կալցիում, կալիում, մագնեզիում, ինչպես նաև A, B վիտամիններ:

ՕԳՏԱԿԱՐ ՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

1․Ազատում է փորկապությունը։ Թուզը շատ օգտակար է մարսողական համակարգի համար, քանի որ օգնում է պայքարել փորկապության դեմ։ Այն պարունակում է նյութեր, որոնք մասնակցում են մարսողության գործընթացներին։ Լուծվող մանրաթելը մեծ օգնություն է օրգանիզմին, քանի որ այն օգնում է խոնավացնել կոշտացած կղանքը, ինչը կանխում է փորկապությունը, ինչպես նաև կարող է թեթևացնել այս հիվանդությունը, եթե այն առկա է:

2․Նվազեցնում է խոլեստերինի մակարդակը։ Թուզը պարունակում է նյութեր, որոնք օգնում են նվազեցնել խոլեստերինն օրգանիզմում։ Պեկտինը լուծվող մանրաթել է, որը կապում է խոլեստերինը և օգնում է այն դուրս բերել օրգանիզմից՝ կղանքի հետ մեկտեղ: Այն նաև պարունակում է ֆիտոստերոլներ՝ միացություններ, որոնք բնական այլընտրանք են դեղամիջոցներին, որոնք օգնում են նվազեցնել խոլեստերինը և տրիգլիցերիդները:

3․Օգտակար է շաքարախտի համար. Այս մթերքի գլիկեմիկ ինդեքսը բավականին ցածր է, ուստի թույլատրվում է այն օգտագործել շաքարախտի դեպքում (եթե ոչ շատ ուտելու դեպքում), թեև պտուղները պարունակում են բավականին շատ շաքար։ Թուզը բացասաբար չի ազդում արյան շաքարի մակարդակի վրա և չի նպաստում դրա բարձրացմանը։ Թզի մեջ պարունակվող կալիումը կատարում է օժանդակ դեր, քանի որ մասնակցում է գլյուկոզայի կլանման գործընթացին։

4․Բուժում է անգինա. Թուզը հանգստացնում է գրգռվածությունը, բորբոքումն ու կոկորդի ցավը, ինչպես նաև բուժում :
Այն պրոֆիլակտիկ միջոց է հաստ աղիքի քաղցկեղի դեմ։ Հաստ աղիքի քաղցկեղի զարգացման կանխարգելման հիմնական գործոններից մեկը սննդի թափոնների կանոնավոր դուրսբերումն է օրգանիզմից:

5․Աջակցում է ոսկորների առողջությանը: Թուզը պարունակում է ոսկորների առողջության համար շատ անհրաժեշտ սննդանյութեր։ Թեև կալցիումը համարվում է ուժեղ և առողջ ոսկորների համար անհրաժեշտ հիմնական հանքանյութը, կարևոր է հիշել, որ այն միակ տարրը չէ, որն օգնում է ոսկորների աճին:

6․Օգնում է նիհարել։ Ինսուլինը և գրելինը երկու կարևոր հորմոններ են, որոնք կարող են բացասաբար ազդել քաշի կորստի վրա, քանի որ երկուսն էլ խթանում են քաղցը: Արդյունավետ նիհարելու համար պետք է վերացվեն մի շարք գործոններ, որոնք անսարքություններ են հրահրում։ Թուզը պարունակում է նյութեր, որոնք օգնում են ձեզ երկար ժամանակ կշտացած զգալ։

7․Աջակցում է լյարդի առողջությանը: Թուզը նպաստում է լյարդի աշխատանքին, քանի որ մրգերում պարունակվող նյութերը մասնակցում են դետոքսիկացման գործընթացներին և օգնում նորմալացնել լյարդի ֆերմենտները:

8․Օգնում է պահպանել տեսողությունը։ Ամենակարևոր սնուցիչներից մեկը, որն աջակցում է աչքի առողջությանը և հետևաբար տեսողությանը, վիտամին A-ն է, ինչպես նաև կարոտինոիդներն ու հակաօքսիդանտները:

9․Աջակցում է վերարտադրողական առողջությանը: Հետաքրքիր փաստ է այն, որ ժամանակին Հունաստանում թուզը օգտագործվել է որպես բնական աֆրոդիզիակ: Այն համարվում էր սուրբ պտուղ և շատ հաճախ կապված էր սիրո և պտղաբերության հետ:

Leave a Reply