Uncategorized @hy

ԵԳԻՊՏԱՑՈՐԵՆԻ ՅՈՒՂ

Առողջ սնվելը վերջին տարիներին ավելի ու ավելի տարածված է դառնում, և մարդկանց հետաքրքրում է, թե որ մթերքներն են արժեքավոր և անվտանգ օրգանիզմի համար։ Եգիպտացորենի յուղը մեր սովորական արևածաղկի ձեթի հասանելի փոխարինողներից մեկն է:

ՔԻՄԻԱԿԱՆ ԿԱԶՄԸ

Եգիպտացորենի յուղը հարուստ է առողջ հագեցած և չհագեցած ճարպերով, որոնք նպաստում են վիտամինների արդյունավետ յուրացմանը, սնուցում են ուղեղն ու հյուսվածքները, ապահովում են նորմալ նյութափոխանակություն, առողջ մազեր և եղունգներ, գերազանց տեսողություն և ամրացնում օրգանիզմի պաշտպանունակությունը։

Գիտնականներն ապացուցել են, որ եգիպտացորենի յուղն ունակ է պաշտպանել ԴՆԹ-ի կառուցվածքը մուտացիաներից, ինչը նրա անհերքելի առավելությունն է այլ բուսական ճարպերի նկատմամբ։ Նման մթերքի մշտական ​​օգտագործումը սննդի մեջ կպաշտպանի օրգանիզմը ազատ ռադիկալների վնասակար ազդեցությունից և բացասական արտաքին գործոններից՝ երկար ժամանակ օգնելով պահպանել առողջությունն ու երիտասարդությունը։

Յուղի կազմը ներառում է.

E խմբի վիտամիններ (որոշ ցուցանիշներ 2 անգամ ավելի բարձր են, քան ձիթապտղի յուղում);
վիտամին K;
պոլիչհագեցած և պոլիչհագեցած ճարպաթթուներ;
օմեգա-3 և 6 համալիրներ;
լեցիտին;
նատրիում, երկաթ, ֆոսֆոր, քրոմ, յոդ:
Ֆոսֆորի միացությունների բարձր պարունակությունը, որը կառուցվածքով նման է ճարպերին, թույլ է տալիս պահպանել առողջությունը՝ չծանրաբեռնելով մարսողությունը:

Բուսական մթերքների մեջ եգիպտացորենի յուղի բաղադրությունը ամենահարուստը չէ։ Սննդային արժեքով զիջում է որոշ ընկույզների և հատիկների, սակայն եգիպտացորենի մամլման առանձնահատկությունը նրա առավելագույն թեթևությունն է։ Եգիպտացորենի յուղից մարմինը կարող է ավելի շատ սննդարար նյութեր կլանել, քան ավելի շատ ճարպային հումքից:

Եգիպտացորենի յուղի կալորիականությունը 100 գ-ի համար կազմում է 899 կկալ, սակայն այս ցուցանիշը կարող է մի փոքր տարբերվել՝ կախված արտադրանքի մաքրությունից: Կարելի է ձեթ օգտագործել փոքր չափաբաժիններով՝ օրական 1-5 ճաշի գդալ առանց առողջությանը վնաս պատճառելու։

ՕԳՏԱԿԱՐ ՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

1․Ոսկե էմուլսիան վաղուց ճանաչվել է ինչպես ավանդական բժշկության, այնպես էլ ավանդական բժշկության մեջ։ Յուղի օգտակար հատկությունները բացահայտվում են սննդի մեջ և արտաքին օգտագործման դեպքում։

2․Այն նպաստում է ցաների, ալերգիայի, այրվածքների ապաքինմանը և բորբոքային պրոցեսների վերացմանը: Այն նույնիսկ օգտագործվում է հոդերի մերսման համար։

3․Յուղը խթանում է լեղու արտահոսքը և նորմալացնում ստամոքսի թթվայնությունը։ Այն խթանում է ճարպային նյութափոխանակությունը, հետևաբար, նպաստում է քաշի կորստին և առողջության պահպանմանը թերսնման ժամանակաշրջաններում:

4․Բացի այդ, արտադրանքը նորմալացնում է աղիների միկրոֆլորան, հեռացնում է տոքսինները, տալիս է թեթև լուծողական ազդեցություն և օգնում է կանխել հեմոռոյը: Եգիպտացորենի յուղը ամրացնում է օրգանիզմը, նպաստում է ֆոսֆորի կլանմանը, ամրացնում մազերը և եղունգները։

5․Գործիքը փրկում է արևից, կանխում է մաշկի ծերացումը և խոնավության կորուստը, պահպանում է նորմալ ջրի հավասարակշռությունը մարմնում: Վիտամին K-ն իր բաղադրության մեջ կարգավորում է արյան նորմալ մակարդումը։

6․Յուղը նաև աջակցում է ուղեղի նորմալ գործունեությանը, մասնակցում է նորմալ մարմնի ջերմաստիճանի և ճնշման կարգավորմանը: Նույնիսկ սննդի մեջ յուղի հասարակ օգտագործումը նպաստում է լավ առողջությանը և երիտասարդության ու եռանդի պահպանմանը:

Leave a Reply