Uncategorized @hy

ԳՐԵՅՊՖՐՈՒՏ

Գրեյպֆրուտը ցիտրուսների ընտանիքին պատկանող ծառի պտուղ է։ Նրա անվանումն ինքնին առաջացել է երկու անգլերեն բառերից. «մրգով» ամեն ինչ քիչ թե շատ պարզ է, դա «միրգ» է, բայց «խաղող» նախածանցը (թարգմանվում է որպես «խաղող») ցույց է տալիս, որ պտուղները աճում են ճյուղերի վրա՝ կլաստերներով: Ճիշտ է, գրեյպֆրուտն այլ նմանություն չունի խաղողի հետ։ Այն շատ ավելի նման է իր ցիտրուսային «բարեկամներին»։

ՔԻՄԻԱԿԱՆ ԿԱԶՄԸ

Գրեյպֆրուտի էներգետիկ արժեքը համեմատաբար ցածր է՝ 35 կկալ 100 գ-ի համար։Բայց պետք է հասկանալ, որ պտուղները բավականին մեծ են, իսկ մեկ գրեյպֆրուտի կալորիականությունը արդեն կարող է լինել 70-100 կկալ։

Այս մրգերի քիմիական բաղադրությունը որոշեց նրանց անսովոր բուժիչ հատկությունները։ Այն ներառում է.

Տարբեր շաքարներ՝ մինչև 7%:
Օրգանական թթուներ, ներառյալ կիտրոնաթթուները `մինչև 3%:
Եթերայուղն ինքնին հարուստ է օգտակար նյութերով։ Այն հանդիպում է ինչպես պտղի միջուկում, այնպես էլ նրա կեղևում։
Ասկորբինաթթու (վիտամին C): Միջին չափի գրեյպֆրուտի կեսը պարունակում է այս նյութի ամենօրյա պահանջը։ Վիտամինների արժեքը դժվար է գերագնահատել: Այն արյունաստեղծության և հյուսվածքների վերականգնման բնականոն գործընթացի համար անհրաժեշտ նյութ է, այն նաև ապահովում է իմունային համակարգի գործունեությունը և նպաստում մարսողական պրոցեսների նորմալացմանը։
B խմբի վիտամիններ, այդ թվում՝ ռիբոֆլավինը, որը, բացի միջուկին կարմրադեղնավուն երանգ տալուց, լավացնում է տեսողությունը և լավացնում ուղեղի աշխատանքը:
Մեծ քանակությամբ մակրո և միկրոէլեմենտներ, այդ թվում՝ երկաթ, որը կանխում է սակավարյունությունը, կալիումը՝ օգտակար սրտի համար, ֆոսֆորը, որն արագացնում է նյութափոխանակությունը, և ցինկը՝ իր հակաբորբոքային հատկություններով։
Պեկտինային նյութեր, որոնք նորմալացնում են մարսողությունը.
Գլիկոզիդ նարինգին, որը պտուղին դառը համ է հաղորդում։
Գրեյպֆրուտի բաղադրությունը ներառում է նաև ֆիտոնսիդներ, դրանք նյութեր են, որոնք հաճախ կոչվում են բնական հակաբիոտիկներ: Իրոք, նրանք արդյունավետ կերպով ճնշում են պաթոգենների մեծ մասի զարգացումը:

Նաև գրեյպֆրուտը կազմող նյութերը նորմալացնում են արյան մեջ «վատ» խոլեստերինի մակարդակը (գրեթե անհնար է ամբողջությամբ ազատվել դրանից, բայց միևնույն ժամանակ հենց նա է դառնում ինսուլտի մեղավորը):

ՕԳՏԱԿԱՐ ՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

1․Խորհուրդ է տրվում սննդակարգում ներառել գրեյպֆրուտ հետևյալ հիվանդությունների դեպքում․ սրտի իշեմիկ հիվանդության և արյան շրջանառության պաթոլոգիաների դեպքում, մաշկի հիվանդություններ՝ բորբոքումը թեթևացնելու և մաշկը բուժելու համար, լնդերի պաթոլոգիաներ։

2․Գրեյպֆրուտի օգտագործումը օգնում է կանխել խոլեստերինի թիթեղների ձևավորումը և աթերոսկլերոզի զարգացումը, լյարդի ֆունկցիան է նորմալացնում, այտուցի հեռացում (անկախ ավելորդ հեղուկի կուտակման պատճառից), որպես անեմիայի դեմ պրոֆիլակտիկ միջոց է հանդես գալիս։

3․Գրեյպֆրուտը օգնում է խթանել մարսողական համակարգը (երեխաների մոտ այս համակարգը բավականին դանդաղ է զարգանում և հաճախ օգնություն է պահանջում): Այս պտուղները նաև օգտակար են նրանով, որ նպաստում են ուղեղի և ընդհանուր առմամբ կենտրոնական նյարդային համակարգի զարգացմանը: Վերջապես, գրեյպֆրուտ ուտելը ուժեղացնում է իմունային համակարգը, ինչը հատկապես կարևոր է ցուրտ սեզոնին։

4․Արոմաթերապիայում գրեյպֆրուտի յուղը օգտագործվում է գլխացավը և լարվածությունը թուլացնելու, տեսողությունը բարելավելու համար՝ որպես մրսածության միջոց, իսկ կոսմետոլոգիայում՝ ցելյուլիտի դեմ պայքարելու համար։

Leave a Reply