Uncategorized @hy

ԳԵՏՆԱՆՈՒՇ

Գետնանուշը հատիկաընդեղենի ընտանիքի միամյա բույս ​​է։ Թեև բոլորն այն անվանում են ընկույզ, դա ճիշտ չէ: Այն աճեցվում է տաք կլիմայով երկրների տարածքներում, մասնավորապես Հարավային Ամերիկայում, որը նրա հայրենիքն է, ինչպես նաև Չինաստանում, Արգենտինայում և Միացյալ Նահանգների որոշ շրջաններում:

ՔԻՄԻԱԿԱՆ ԿԱԶՄԸ

Գետնանուշը հարուստ է վիտամիններով, ամինաթթուներով և հանքանյութերով։ Այն պարունակում է մեծ քանակությամբ B, E, H, PP վիտամիններ և հանքանյութեր (կալիում, պղինձ, ցինկ և սիլիցիում): Նրանք այնտեղ պարունակվում են ավելի մեծ քանակությամբ, քան հատիկաընդեղենի այլ ներկայացուցիչների մեջ։

100 գ գետնանուշի միջուկի էներգիայի արժեքը 550 կկալ է, մինչդեռ սպիտակուցները՝ 26 գ, ճարպերը՝ 45 գ, ածխաջրերը՝ 10 գ։

Ճարպի բարձր պարունակության պատճառով է, որ դիետայի ընթացքում գետնանուշի օգտագործումը պետք է կրճատվի։ Միևնույն ժամանակ, չպետք է ամբողջությամբ հրաժարվել այն պատճառով, որ սննդանյութերի բարձր պարունակությունը հավասարակշռում է օրգանիզմի աշխատանքը դիետիկ սննդակարգով։

ՕԳՏԱԿԱՐ ՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

1․Գետնանուշում առկա վիտամինային համալիրը օգտակար է մաշկի, մազերի վիճակի պահպանման և բարելավման համար, հանգստացնում է նյարդային համակարգը, նորմալացնում է ստամոքս-աղիքային տրակտի աշխատանքը, աղիքային միկրոֆլորան,կարգավորում է ճնշումը և հարմար է ինչպես հիպերտոնիկ, այնպես էլ հիպոթենզիվ հիվանդների համար, ինչպես նաև հարմար է սրտի մկանների աշխատանքը կարգավորելու համար։

2․B վիտամինները (B1, B5, B6, B9) նպաստում են ստամոքսի, աղիքների և արյան անոթների լորձաթաղանթի վնասվածքների արագ ապաքինմանը: Գետնանուշը և դրանից ստացված յուղը անհրաժեշտ են վիրահատության ենթարկված մարդկանց վերականգնման համար։ Նաև արտադրանքը օգտակար է ստամոքսի հիվանդությունների դեպքում և նույնիսկ ցուցված է գաստրիտի դեպքում։

3․Վիտամին E-ն օգնում է սրտամկանի խանգարումների դեպքում, այն նաև կոչվում է երիտասարդության և գեղեցկության վիտամին։ Այն նպաստում է կոլագենի արտադրությանը, որը կանխում է վաղաժամ կնճիռները։

4․Վիտամին PP-ն ապահովում է մարսողական համակարգի բնականոն գործունեությունը: Օրգանիզմում դրա պակասը հղի է մարսողական և նյարդային համակարգերի խանգարումներով։

5․Սիլիցիումը, ինչպես վիտամին E-ն, արտադրում է կոլագեն: Մագնեզիումը նվազեցնում է հիպերտոնիայի վտանգը։ Երկաթը ամրացնում է ոսկրային և մկանային զանգվածը։ Ցինկը կանխում է լյարդի ցիռոզի և իմունային անբավարարության առաջացումը։

Leave a Reply