Uncategorized @hy

ԳԱԶԱՐ

Գազարն իր առողջարար բաղադրության և բուրավետ բույրի շնորհիվ մեր սեղանի հիմնական բանջարեղեններից է, ինչը հատկապես ախորժելի է դարձնում ուտեստները։ Գազարն ունիվերսալ է. առաջին ճաշատեսակների համար այն եփում և տապակում են, որպես խորտիկ թթու են դնում, օգտագործում են թարմ և եփում աղցանների մեջ։ Գազարի մզվածքը ծառայում է որպես սննդի անվնաս ներկ և նույնիսկ օգտագործվում է բուժական նպատակներով։

ՔԻՄԻԱԿԱՆ ԿԱԶՄԸ

Նարնջագույն բանջարեղենը համարվում է ցածր կալորիականությամբ դիետիկ մթերքներից մեկը։ Այն պարունակում է ընդամենը 30–40 կկալ 100 գ զանգվածի վրա՝ կախված տեսակից։ Իսկ խաշած գազարը էներգիայի առումով «կշռում» է և նույնիսկ ավելի քիչ՝ 24-26 կկալ։

Արտադրանքի մեջ գործնականում ճարպ չկա, մինչև 1,5 գ սպիտակուց և մոտ 7 գ ածխաջրեր: Գազարը հարուստ է նաև արժեքավոր սննդային մանրաթելերով, որոնք լավ մշակվում են օրգանիզմի կողմից և նպաստում են մաքրմանը։

Բացի այդ, գազարն արժեքավոր է իր վիտամինային և հանքային բաղադրությամբ։ Այն պարունակում է օրգանիզմին անհրաժեշտ բոլոր միկրո և մակրո տարրերը, որոնցից առավել անհրաժեշտ են կալիումը, մագնեզիումը և նատրիումը, ֆոսֆորը և կալցիումը, երկաթը, ցինկը, յոդը, ֆտորը։ Արմատային մշակաբույսերը պարունակում են օրգանիզմի համար արժեքավոր միացություններ՝ լիկոպեն և անտոցիաններ, որոնք օգտակար են ճնշումը կարգավորելու համար, B խմբի գրեթե բոլոր վիտամինները, A, C, E, K, P վիտամինները, ինչպես նաև ֆիտոնսիդներ, պեկտին և օրգանիզմին անհրաժեշտ այլ նյութեր:

Միևնույն ժամանակ, սննդաբանները զգուշացնում են, որ արմատային բանջարեղենն այն բանջարեղեններից է, որոնք արյան շաքարի ավելացում են հրահրում։ Բարեբախտաբար, այս թռիչքները աննշան են, ուստի շաքարային դիաբետով մարդիկ կարող են ոչ միայն բանջարեղեն ուտել, այլև դրա կարիքը ունենալ։ Բայց նրանք, ովքեր դիետա են պահում, պետք է զգույշ լինեն՝ այն արթնացնում է ախորժակը, և պետք է այն ուտել որոշակի կանոններով։

Նարնջի արմատային բանջարեղենի վիտամիններից շատերը ճարպային լուծվող են, ուստի խորհուրդ է տրվում գազարն օգտագործել յուղոտ սոուսով: Ճիշտ դիետայի դեպքում դա չի խանգարի քաշի կորստի սննդակարգին:

ՕԳՏԱԿԱՐ ՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

1.Բարձրացնում է իմունիտետը և մարմնի դիմադրողականությունը։Այն բարելավում է ընդհանուր ինքնազգացողությունը, օգնում է հաղթահարել բերիբերիին, ձեռք բերել ուժ և եռանդ, բարելավում է մտավոր գործունեությունը: Կայունացնում է տրամադրությունը, բարելավում է նյարդային ուղիների էլեկտրական հաղորդունակությունը և ուղեղի վիճակը, նորմալացնում է ուղեղի արյան հոսքը և պաշտպանում ինսուլտներից:

2․Այն թեթևացնում է բորբոքումը, արագացնում է բջիջների վերածնումն ու բուժումը, բարելավում է լորձաթաղանթների վիճակը և մեծացնում հյուսվածքների առաձգականությունը։ Օգնում է պահպանել ջրային հավասարակշռությունը մարմնում, սնուցում է մաշկը, վերացնում է պզուկներն ու վաղ կնճիռները, բարելավում է դեմքի գույնը։Ամրացնում է մազերը և եղունգները, օգնում է պայքարել թեփի դեմ, կանխում է փխրունությունը և վերականգնում առողջ փայլն ու առաձգականությունը:

3․Օգնում է օրգանիզմից հեռացնել ավելորդ հեղուկը, ունի մեղմ լուծողական ազդեցություն փորկապության դեպքում և նորմալացնում է կղանքը:
Օգնում է վիտամինների կլանմանը` ամրացնելով մկանային-կմախքային համակարգը: Բարելավում է տեսողությունը։ Օգնում է ամրացնել և վերականգնել օրգանիզմը հիվանդությունից, երկարատև ցուրտ եղանակից հետո։Աջակցում է արյան և անոթների առողջությանը:

4․Խթանում է լավ ախորժակը և նորմալ մարսողությունը, աջակցում է լյարդի առողջությանը: Օգնում է մաքրել աղիները տոքսիններից, հեռացնում է տոքսինները, ունի հակաօքսիդանտ ազդեցություն և դրանով իսկ նպաստում է քաշի կորստին։ Գազարն օգտագործվում է որպես օժանդակ միջոց սուր շնչառական վիրուսային վարակների, շնչառական հիվանդությունների և միզասեռական համակարգի բորբոքային պրոցեսների դեպքում։

5․Գազարն օրգանիզմը լիցքավորում է վիտամին A-ի պաշարով 2 օրվա ընթացքում։ Բավական է օրական մոտ 50 գ գազար ուտել՝ ուժեղ, առույգ և առողջ զգալու համար։ Միևնույն ժամանակ, արտադրանքը օպտիմալ է առողջ մարդկանց ամենօրյա սննդակարգում, նիհարեցնող դիետաների և հատուկ «կլինիկական սեղանների» վրա:

Leave a Reply