Uncategorized @hy

ԱՎՈԿԱԴՈ

Ավոկադոյի զարմանահրաշ յուղոտ միջուկին արդեն սիրահարվել են շատերը: Նուրբ խոտաբույսերի և ընկույզի բույրը, բարձր սննդային արժեքը և մի շարք օգտակար հատկությունները նրան դարձնում են ողջունելի հյուր մեր սեղանին:Ամենից հաճախ այն օգտագործվում է աղցանների, սերուցքային ապուրների, նախուտեստների և սոուսների մեջ, իսկ մի փոքր ավելի հազվադեպ՝ որպես հիմք աղանդերի մածուկների համար։

ՔԻՄԻԱԿԱՆ ԿԱԶՄԸ

Ավոկադոյի բաղադրության մեջ պարունակվող հազվագյուտ բուսական ճարպը խոլեստերին չի պարունակում, ավելին, այն օգնում է ազատվել ավելորդ կիլոգրամներից՝ մրգի ճիշտ օգտագործմամբ։ Բացի այդ, ավոկադոն պարունակում է բազմաթիվ վիտամիններ և միկրոտարրեր, որոնց շարքում առաջատար դիրքն է վիտամին E-ն, որն անհրաժեշտ է նյութափոխանակության գործընթացները և մաշկի առողջությունը պահպանելու համար։

Ավոկադոն պարունակում է նաև մոտ 10% միանհագեցած և 2% պոլիչհագեցած և հագեցած ճարպեր, որոնք լիովին ապահովում են օրգանիզմի անհրաժեշտ պաշարները։ Օրական ընդամենը 50 գ միրգը ծածկում է կարոտինոիդների կարիքը, որոնք օգտակար են տեսողության և հյուսվածքների բուժման համար։

Չնայած իր ողջ սննդային արժեքին՝ ավոկադոն ունի ցածր գլիկեմիկ ինդեքս, ինչը պտուղը օգտակար է դարձնում դիաբետիկների համար: Պտղի բոլոր բաղադրիչները, ներառյալ նրա մանրաթելերը, հեշտությամբ ներծծվում են մարմնի կողմից:

Հանքանյութերից ավոկադոն հարուստ է կալիումով, կալցիումով, մագնեզիումով, պղնձով, երկաթով, սելենով, ցինկով, ֆոսֆորով, նատրիումով, ինչպես նաև պարունակում է գրեթե բոլոր վիտամինները՝ A, E, C, PP, K, B և նույնիսկ D խմբի վիտամինները: Այն պարունակում է օլեինային և պանտոտենաթթուներ, որոնք անհրաժեշտ են նյարդային և իմունային համակարգերի լիարժեք գործունեության համար:

Ավոկադոյի կալորիականությունը, կախված բազմազանությունից, տատանվում է 160-ից 240 կկալ 100 գ-ի դիմաց, մինչդեռ օրական մոտ 50 գ-ը բավարար է օրգանիզմում սննդանյութերի հավասարակշռությունը պահպանելու համար։

ՕԳՏԱԿԱՐ ՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

1․Ավոկադոն օգնում է բարելավել ստամոքս-աղիքային տրակտի աշխատանքը՝ հանգստացնելով նույնիսկ լորձաթաղանթի գրգռվածությունը և մաքրելով աղիքները։

2․Այն նաև ուժեղացնող ազդեցություն ունի սրտի վրա և նորմալացնում է արյան ճնշումը, օգնում է երիկամներին աշխատել կալիումի բարձր պարունակության շնորհիվ։

3․Հակաբորբոքային նյութերը ամրացնում են իմունային համակարգը և պաշտպանում հիվանդություններից։Հանքանյութերը կայունացնում են արյան կազմը և նորմալ հեմոգլոբինի մակարդակը:

4․Ավոկադոյի օգտագործումը դրական է ազդում նյարդային գործունեության վրա, սնուցում է ուղեղը և թեթևացնում նյարդային հիվանդությունների ախտանիշները, ինչպիսիք են դեպրեսիան և գերբեռնվածությունը: Ուստի պտուղը օգտակար է բոլորի համար, ովքեր զբաղվում են մտավոր աշխատանքով։

5․Ավոկադոն օգտակար է ատամների համար, ամրացնում է նրանց էմալը, նորմալացնում է բերանի թթու-բազային հավասարակշռությունը, ինչպես նաև սպանում է բակտերիաները, որոնք հանգեցնում են կարիեսի և բերանի տհաճ հոտի:

Leave a Reply